Hoe werkt het?

De Stichting Vrienden van Oostduin beheert een fonds waaruit de activiteiten, voorzieningen en faciliteiten dienen te worden bekostigd. Zij beheert de middelen, die bijeengebracht worden met giften, donaties en legaten. Het management van Oostduin en het bestuur van de Vrienden van Oostduin, kunnen adviseren bij de besteding van het geld. De jaarrekening wordt gepubliceerd op de website van Oostduin. www.florence.nl/oostduin

Het bestuur van onze stichting bestaat uit betrokken personen, die een nauwe band hebben met Oostduin. Allen hebben passie voor ouderenzorg en zetten zich onbezoldigd in.

Word donateur en ondersteun met uw gift projecten op gebied van contact, ontmoeting, mobiliteit, sport, beweging en cultuur.

U steunt ons door vriend te worden. U kunt dit via het contactformulier op de website doen. U wordt als vriend enorm gewaardeerd en uitgenodigd voor diverse (welzijns) activiteiten, die gehouden worden in Oostduin.

U kunt uw bijdrage storten op rekeningnummer NL18INGB0009636064 t.n.v. Stichting Vrienden van Oostduin te Den Haag

Omdat onze stichting een ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) status heeft, is over schenkingen, legaten en erfstellingen geen schenkingsrecht verschuldigd. Eveneens kan een donateur binnen de daarvoor geldende regels, giften van de inkomsten- of vennootschapsbelasting aftrekken.

Alvast dank voor uw interesse!

Namens het bestuur

Angela Vreedenburgh

Penningmeester

Enquête

Heeft u op deze website antwoorden op uw vragen kunnen vinden?

Totaal stemmen: 5